Zagranica

Rząd brytyjski szuka agencji, które pomogą przekonać Brytyjczyków do euro

Jak podaje "Sunday Times", przedstawiciele rządu brytyjskiego szukają teamu kreatywnego, który stworzyłby slogan wspierający ideę wejścia Wielkiej Brytanii do strefy...

Jak podaje “Sunday Times”, przedstawiciele rządu brytyjskiego szukają teamu kreatywnego, który stworzyłby slogan wspierający ideę wejścia Wielkiej Brytanii do strefy euro. Będzie on wykorzystywany we wszelkich materiałach informacyjnych, widoczny podczas wystąpień Blaira i wykorzystywany w ewentualnej kampanii w mediach. Idea, którą miałby wyrażać, została przedstawiona przez rząd następująco (w mailu do agencji BMP DDB): “Ludzie wiedzą, że świat łączy się w grupy. Jest wbrew logice i intuicji, by Brytyjczycy pozostawali sami poza nimi”. Z rządowego maila nie wynika, czy BMP DDB zostało oficjalnie poproszone o współpracę, czy też labourzyści liczą po prostu na poradę agencji, z którą mają długotrwałe relacje – BMP organizowało cztery kampanie elekcyjne dla tej partii. (“BrandRepublic”)