M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Allmond odkupił udziały TAP od sieci OMD

Serwis Dzienny | 1 lipca 2003, 00:00

Nigel Allmond, założyciel i dyrektor zarządzający brytyjskiego domu mediowego The Allmond Partership, wykupił 51 proc. udziałów swojej firmy od Manning...

Nigel Allmond, założyciel i dyrektor zarządzający brytyjskiego domu mediowego The Allmond Partership, wykupił 51 proc. udziałów swojej firmy od Manning Gottlieb OMD (należącego do sieci OMD Grupy Omnicom). Allmond zapowiada, że jego agencja zajmie się teraz niezależnym biznesem - poszerzona ma zostać jej oferta w zakresie planowanania i kupowania mediów, interaktywnej telewizji i sponsoringu. Według przedstawicieli Manning Gottlieb OMD firma zdecydowała się na sprzedaż udziałów TAP, ponieważ jej szefowie doszli do wniosku, że brak wystarczająco silnych powiązań pomiędzy działalnością obu spółek. W ubiegłym tygodniu TAP pozyskał wart 2 mln funtów budżet planowania i zakupu mediów firmy odzieżowej Gucci. Najważniejszym klientem domu pozostaje British Telecom (TAP obsługuje dla niego planowanie i zakup telewizji), który przynosi ok. 50 proc. przychodów TAP, wśród pozostałych klientów domu znajdują się m.in.: AA, Nissan i COI Communications. ("BrandRepublic")

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,