Kraj

Kampania wprowadzająca Ariel Platinum ruszy w przyszłym tygodniu

Na zlecenie firmy Procter & Gamble agencja Saatchi & Saatchi przygotowała kreację kampanii wprowadzającej na polski rynek nowy produkt -...

Na zlecenie firmy Procter & Gamble agencja Saatchi & Saatchi przygotowała kreację kampanii wprowadzającej na polski rynek nowy produkt – proszek do prania Ariel Platinum (o jego premierze informowaliśmy w DS “MMP” w dn. 30 czerwca br.). Od najbliższego poniedziałku dwa spoty reklamujące nowy Ariel będą emitowane w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN oraz w wybranych kanałach tematycznych (m.in. w Discovery). Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby tej kampanii zajął się dom mediowy MediaCom Warszawa. Wysokości budżetu kampanii wprowadzającej Ariel Platinum nie ujawniono. Przemek Dzierbicki z działu marketing management w Procter & Gamble mówi, że wprowadzając na rynek proszek do prania Ariel Platinum, firma liczy na zajęcie pozycji lidera w segmencie premium. Polska jest pierwszym rynkiem na świecie, gdzie koncern wprowadza ten produkt. Projekt opakowania Ariel Platinum przygotowała agencja United Advertising. Według danych Expert Monitora w 2002 r. wydatki marki Ariela na media wyniosły 22 mln 280 tys. zł (plus 42 tys. zł wspólnych wydatków z Vizirem, inną marką proszku do prania P&G). Dotychczas w 2003 r. wg monitoringu Expert Monitora Ariel nie był aktywny reklamowo. (KP, MB)