Zagranica

TBWA/GGT tworzy witrynę internetową dla modelu Meriva

Vauxhall wspiera wprowadzenie na rynek nowego modelu Merivy witryną internetową stworzoną przez TBWA/GGT. Vauxhall ma nadzieję, że vauxhall.co.uk/meriva przyciągnie uwagę...

Vauxhall wspiera wprowadzenie na rynek nowego modelu Merivy witryną internetową stworzoną przez TBWA/GGT. Vauxhall ma nadzieję, że vauxhall.co.uk/meriva przyciągnie uwagę dwóch grup docelowych. Internauci mogą oglądać każdą stronę z punktu widzenia dzieci i z punktu widzenia dorosłych. Site promuje wartości dodane samochodu takie jak odtwarzacz DVD i zmienne siedzenia. W ramach witryny działa część dla dzieci, gdzie mogą one pokolorować samochód Meriva i załadować gry samochodowe. Strona jest wsparciem kampanii telewizyjnej stworzonej przez Delaney Lund Knox Warren, gdzie Meriva jest podzielona na dwie połowy tak, by zademonstrować, że jej przód został zaprojektowany dla dorosłych, a tył dla dzieci. (“Brand Republic”)