M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

MiniMax został patronem medialnym akcji "Pij mleko, będziesz wielki"

Serwis Dzienny | 2 lipca 2003, 00:00

Dziecięcy kanał MiniMax został patronem medialnym ogólnopolskiej akcji "Pij mleko, będziesz wielki". 1 lipca br. na antenie kanału ruszyła społeczna...

Dziecięcy kanał MiniMax został patronem medialnym ogólnopolskiej akcji "Pij mleko, będziesz wielki". 1 lipca br. na antenie kanału ruszyła społeczna kampania reklamowa pod tym hasłem. Będzie ona trwała do 31 sierpnia br. Stacja MiniMax użyczyła czasu antenowego nieodpłatnie, ponadto informacja o kampanii znajdzie się również na stronie internetowej kanału www.minimax.com.pl. Kampania ma na celu uświadamianie dzieciom i rodzicom, jak ważne dla zdrowia jest picie mleka. Do konsumpcji tego zdrowego napoju zachęcają: Kayah i Bogusław Linda. Reklamy mają za zadanie przekonać dzieci do picia mleka i wykreować modę na spożywanie tego napoju. Kampania "Pij mleko, będziesz wielki" jest elementem programu "Marketing dla Przyszłości", stworzonego i realizowanego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce. "Zdecydowaliśmy się poprzeć kampanię reklamową "Pij mleko, będziesz wielki", aby uświadomić naszym młodym widzom wysoką wartość odżywczą tego napoju. Ponadto jako kanał dziecięcy propagujemy wszelkie inicjatywy mające na względzie dobro i zdrowie dziecka" - powiedziała Małgorzata Seck, channel manager Minimax. Aktualnie Minimax dociera za pośrednictwem sieci kablowych i platformy cyfrowej Cyfra Plus do blisko 1,9 mln gospodarstw domowych.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,