Kraj

Krzysztof Kruszewski został nowym szefem Rady Reklamy

W trakcie ostatniego walnego zgromadzenia Rady Reklamy doszło do wyborów nowych władz stowarzyszenia. Nowym prezesem zarządu został Krzysztof Kruszewski, szef...

W trakcie ostatniego walnego zgromadzenia Rady Reklamy doszło do wyborów nowych władz stowarzyszenia. Nowym prezesem zarządu został Krzysztof Kruszewski, szef instytutu badawczego SMG/KRC Poland. W zarządzie Rady Reklamy, obok Kruszewskiego, zasiadają obecnie: Małgorzata Wesołowska (Unilever), Peter Corijn (Procter & Gamble), Wojciech Danowski (TVP), Grzegorz Gauden (Orkla Media), dotychczasowy prezes rady Marek Janicki (McCann-Erickson), Andrzej Muszyński (Polsat), Marek Przeździak (Stowarzyszenie Polskich Producentów Wyrobów Czekoladowych i Cukierniczych) oraz Jarosław Ziębiński (Leo Burnett). Rada Reklamy zamierza rozszerzyć zakres kompetencji komisji Etyki Reklamy o branżowe samoregulacje dotyczące marketingu i reklamy, a także wpisać przepisy kodeksu etycznego do regulaminów reklamowych stacji telewizyjnych i radiowych oraz tytułów prasowych. (JP)