Kraj

"Dlaczego" wydaje książkę "Martyna", promocja w Ruchu, TVP zainteresowana ekranizacją

Platforma Mediowa Point Group, wydawca magazynu studenckiego "Dlaczego", wyda pierwszą książkę. Jej ekranizacją jest zainteresowana TVP. Książka będzie przeniesieniem noweli...

Platforma Mediowa Point Group, wydawca magazynu studenckiego “Dlaczego”, wyda pierwszą książkę. Jej ekranizacją jest zainteresowana TVP. Książka będzie przeniesieniem noweli internetowej “Martyna” pisanej przez trzy miesiące na serwisie www.martyna.korba.pl (portal Korba.pl działa w ramach Point Group). “Martyna” jest efektem współpracy pisarza Janusza Leona Wiśniewskiego (autor “S@motności w Sieci” oraz “Zespołów napięć”) z internautami. Książkę tworzą trzy opowiadania, z których każde ma alternatywne zakończenia. Informacje o “Martynie” pojawiały się już w mediach: “Wprost”, “Twoim Stylu”, Onet.pl, Radiostacji oraz “Dlaczego”. Teraz do promocji książki dołącza także Ruch SA, który został jednym z dystrybutorów “Martyny”, a także jej patronem. Nakład książki sięgnie 35 tys. egzemplarzy. Poza Ruchem książka znajdzie się w księgarniach na terenie całego kraju, w EMPiK-ach, w salonikach prasowych, w sprzedaży internetowej oraz SMS-owej. W ramach promocji i umowy podpisanej z Ruchem kupujący w kiosku czasopismo (m.in. “Politykę”) otrzyma ulotkę z informacjami o “Martynie”. Jak mówi Patrycja Sawicka, dyrektor marketingu i PR Point Group, adaptacją historii Martyny zainteresowała się TVP, która chce kupić prawa do jej ekranizacji. Pilotażowy serial pojawi się na jesieni tego roku. Aktualnie trwają rozmowy ze scenarzystami. Platforma Mediowa Point Group do swoich aktywności (“Dlaczego”, Korba.pl, a także agencja BTL, Studencka Agencja Informacyjna) zamierza w końcu br. dołożyć jeszcze jedną – planuje wydawanie drugiego czasopisma. (KP)