Kraj

Nissan Poland rozpoczyna kampanię specjalnych wersji modeli Almera

Koncern Nissan Poland rozpoczyna kampanię reklamową specjalnych wersji samochodów Almera Solar i Almera Tino Solar. Kreacją akcji zajęła się agencja...

Koncern Nissan Poland rozpoczyna kampanię reklamową specjalnych wersji samochodów Almera Solar i Almera Tino Solar. Kreacją akcji zajęła się agencja reklamowa Corporate Profiles DDB, natomiast media zaplanował i zakupił dom mediowy Optimum Media OMD. “Poprzez kampanię promujemy wakacyjne wersje tych samochodów” – mówi Jarosław Jędrzejewski, specjalista ds. reklamy i promocji w Nissan Poland. Każdy samochód w wersji wakacyjnej jest wyposażony w automatyczną lub manualną klimatyzację (jest ona standardowo montowana w każdym samochodzie Nissana) oraz systemy ABS, EBD, BA i 4 poduszki powietrzne. Dodatkowo klient otrzyma gratisowo alarm i może skorzystać z jednej z opcji: radia, zmieniarki CD lub bagażnika samochodowego. Podstawowym medium kampanii reklamowej, która potrwa do końca wakacji, jest radio – spoty emitowane będą w Radiu Zet, RMF FM i Trójce. Ponadto akcja będzie miała miejsce w tytułach prasy lokalnej (planowaniem tej części kampaii zajęły się agencje reklamowe współpracujące z lokalnymi dealerami Nissana). Grupą docelową kampanii są osoby o ponadprzeciętnych dochodach, w wieku powyżej 30 lat, mieszkające w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców. Nissan Poland wydał w 2002 r. na reklamę ok. 17 mln zł, z czego ok. 3,8 mln zł na telewizję, 2,8 mln zł na radio, 6,4 mln zł na gazety i 3,7 mln zł na magazyny (dane: Expert Monitor). (MG, PU)