Kraj

Call Center Poland proponuje klientom ofertę sprzedaży partnerskiej

Spółka Call Center Poland wprowadza do swojej oferty nowy produkt - Wielokanałową Promocję Sprzedaży Partnerskiej. "Koncepcja polega na dołączeniu do...

Spółka Call Center Poland wprowadza do swojej oferty nowy produkt – Wielokanałową Promocję Sprzedaży Partnerskiej. “Koncepcja polega na dołączeniu do sprzedaży produktu podstawowego jednego partnera specjalnej oferty drugiego partnera dostępnej tylko przy zakupie produktu podstawowego – mówi Katarzyna Swatowska, marketing & PR director w Call Center Poland. – Klienci płacą nam za efekt i dlatego staramy się szukać wartości dodanej, która by ten efekt zwiększyła”. W ten sposób do podstawowej oferty sprzedażowej może być dołączone np. ubezpieczenie czy rabat na inny produkt. Katarzyna Swatowska mówi, że na zlecenie klienta Call Center Poland zajmuje się doborem partnerów, usług i produktów na potrzeby cross-promocji. Wielokanałowa Promocja Sprzedaży Partnerskiej może być prowadzona z wykorzystaniem telefonu (poprzez infolinię lub w postaci kampanii wychodzącej), internetu lub wiadomości SMS. “Partnerzy będą dobierani według kryteriów możliwości połączenia ich ofert w jeden pakiet” – mówi Katarzyna Swatowska. Na razie firma realizuje kampanie testowe, ale nie podaje jeszcze, jacy klienci zdecydowali się na taką formę wspólnej promocji. (PU)