Zagranica

Sun Microsystems rozmawia z agencjami, alert w JWT

Gigant branży IT Sun Microsytems prowadzi rozmowy z londyńskimi agencjami. Chodzi o budżet kreatywny wyceniany na 5 mln funtów brytyjskich....

Gigant branży IT Sun Microsytems prowadzi rozmowy z londyńskimi agencjami. Chodzi o budżet kreatywny wyceniany na 5 mln funtów brytyjskich. Sun zapowiedział, że chce repozycjonować swoją markę na bardziej prokonsumencką. Dziś Sun kojarzony jest głównie z dostarczaniem technologii w modelu BtoB. Obecnie globalny budżet Suna (wart 70 mln funtów) obsługuje J. Walter Thompson po wygranym przetargu we wrześniu ub.r. Rozmowy Suna z agencjami są na razie na etapie początkowym i nie wiadomo jeszcze z całą pewnością, czy firma myśli o wyborze nowej agencji jedynie dla budżetu lokalnego czy globalnego – agencja JWT może więc czuć się zaniepokojona. Przedstawiciele Sun Microsystems zaprzeczają jednak na razie, jakoby firma zamierzała zorganizować przetarg na agencję. (“Brand Republic”)