Zagranica

Torysi upodobnili Blaira do Pinokia w kampanii marketing services

Brytyjska Partia Konserwatystów (torysi) przygotowuje się do kampanii marketing services, w której premier Tony Blair został upodobniony do Pinokia. Reklama...

Brytyjska Partia Konserwatystów (torysi) przygotowuje się do kampanii marketing services, w której premier Tony Blair został upodobniony do Pinokia. Reklama pokazuje zdjęcie, na którym Blair ma bardzo długi nos, a na nim napis “Podatki wzrosły od 1997 r. o 50 proc.”. Reklama przywołuje również cytat z wypowiedzi premiera z “The Financial Times”, w którym zapewnia, że nie planuje żadnych podwyżek podatków. Kampania została przygotowana przez firmy marketingowe Edge Communications oraz White Door Agency. Mailing zostanie skierowany do ok. 90 tys. osób finansujących Partię Konserwatystów. Torysi współpracują także z agencjami reklamowymi Lords Saatchi i Bell, które opracowują strategię marketingową partii przygotowującą ją do wyborów w 2005 roku. Obydwie agencje pomagały również Margaret Thatcher w wyborach w 1979 r. (“BrandRepublic”)