Zagranica

TBWA/London tworzy departament ds. RTV, muzyki i filmu

Brytyjska agencja TBWA/London tworzy nowy departament, który będzie się zajmował rozwijaniem produkcji dla telewizji i radia, a także produkcją muzyczną...

Brytyjska agencja TBWA/London tworzy nowy departament, który będzie się zajmował rozwijaniem produkcji dla telewizji i radia, a także produkcją muzyczną i filmową. Nowy oddział będzie się nazywał TBWA/Content i będzie kierowany przez Trevora Beattiego jako dyrektora kreatywnego i członka zarządu i Andrew McGuinnessa jako dyrektora wykonawczego. Początkowo TBWA/Content będzie pracował z klientami agencji TBWA i z klientami siostrzanej agencji grupy Omnicom – Stream. Zdaniem kierownictwa nowego oddziału firma będzie przede wszystkim skupiać się na rozwoju produkcji dla telewizji. Działem radia i telewizji kierować będzie Shaina Galvin, wcześniej dyrektor ds. komunikacji Media Planning Group. W firmie jako osoba odpowiedzialna za muzykę w produkcjach TBWA pracować będzie Georgie Summerhayes, wcześniej commercial director wytwórni muzycznej EMI. Mike Falconer, dyrektor zarządzający agencji Stream, będzie szefem oddziału filmowego. (“Brand Republic”)