Kraj

Wydawca "Hiro" planuje przeprowadzenie pierwszej kampanii reklamowej

Magazyn "Hiro" przeprowadzi we wrześniu br. pierwszą kampanię reklamową. Będzie ona miała charakter wizerunkowy. "Zamierzamy poinformować czytelników o istnieniu magazynu...

Magazyn “Hiro” przeprowadzi we wrześniu br. pierwszą kampanię reklamową. Będzie ona miała charakter wizerunkowy. “Zamierzamy poinformować czytelników o istnieniu magazynu na rynku i tematyce, jaką się on zajmuje” – mówi Krzysztof Grabań, dyrektor działu marketingu i sprzedaży pisma. Aktualnie trwają prace nad kreacją spotu telewizyjnego: “Chcemy, by był on nietypowy i bardzo zaawansowany graficznie, nawiązując tym do formuły czasopisma” – mówi Grabań. Kampania obejmie telewizję (Viva i MTV) oraz tytuły czytane przez podobną jak w przypadku “Hiro” grupę docelową, czyli osoby w wieku 18-26 lat interesujące się najnowszymi trendami muzycznymi, sportami ekstremalnymi, grafiką itp. (np. “Aktivist”). Szczegółowy mediaplan jest w trakcie przygotowywania. Kampanii mediowej towarzyszyć będą działania z zakresu marketing services, m.in. udział pisma w organizacji eventów (m.in. zawody graffiti i turnieje deskorolkowe). Planowana jest również akcja wlepkowa w miejscach odwiedzanych przez grupę docelową magazynu. Całością strategii kreacyjnej i mediowej zajmie się we własnym zakresie Superdank Products – wydawca magazynu. “Hiro” jest wydawane od 1,5 roku. Utrzymuje się głównie ze sprzedaży reklam. Wydawanie magazynu jest podstawową działalnością Superdank Products. Jednocześnie firma rozwija działalność studia graficznego (pracującego dla klientow zewnętrznych) i agencji eventowej wyspecjalizowanej w organizacji imprez dla młodzieży. Nakład “Hiro” wynosi 20 tys. egzemplarzy, z czego sprzedaje się 60 proc. (dane wydawcy). (PU, MG)