M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Statoil Polska wspólnie z Trójką organizuje letni konkurs promocyjny

Serwis Dzienny | 11 lipca 2003, 00:00

Koncern Statoil Polska wspólnie z radiową Trójką zorganizuje w lipcu i sierpniu br. akcję promocyjną na swoich stacjach. Przy organizacji...

Koncern Statoil Polska wspólnie z radiową Trójką zorganizuje w lipcu i sierpniu br. akcję promocyjną na swoich stacjach. Przy organizacji konkursu Statoil współpracuje z agencją reklamową Lowe GGK. "Konkurs potrwa od 21 lipca do 27 sierpnia br. i zostanie przeprowadzony pod hasłem "Na stacje, po wakacje"" - mówi Agnieszka Brukszo, marketing director Statoil. Mogą wziąć w nim udział osoby, które w tym okresie dokonają zakupu na stacji Statoil na kwotę przynajmniej 50 zł, wypełnią kupon, napiszą pozdrowienia z wakacji i wrzucą kupon do urny. Codziennie od poniedziałku do piątku spośród zgłoszeń zostaną wylosowane trzy osoby, które na antenie Trójki będą odpowiadać na pytania i mogą otrzymać zestaw składający się z jednej nagrody rzeczowej (piknikowy kosz wiklinowy, ponton lub hamak) i talonu na paliwo o wartości 100 zł. Rozgrywka finałowa odbędzie się 1 września br. na antenie Trójki. Spośród wszystkich uczestników konkursu zostaną wylosowane 3 osoby, które po udzieleniu prawidłowej odpowiedzi mogą wygrać zestaw (nagroda rzeczowa i talon) i jedna osoba, która ma szansę na wygranie nagrody głównej: vouchera o wartości 25 tys. zł na wycieczkę zagraniczną lub krajową do wykorzystania w ciągu 2 lat. Grupą docelową kampanii będą osoby ze stałej grupy docelowej Statoil, czyli głównie mężczyźni w wieku 25-45 lat. (PU)

Czytaj więcej na temat: , , ,