M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Carlsberg Okocim SA planuje promocję konsumencką dla piwa Okocim

Serwis Dzienny | 11 lipca 2003, 00:00

Browar Carlsberg Okocim SA przeprowadzi promocję konsumencką dla marki piwa Okocim. Głównymi celami akcji jest wsparcie sprzedaży oraz wzmocnienie wizerunku...

Browar Carlsberg Okocim SA przeprowadzi promocję konsumencką dla marki piwa Okocim. Głównymi celami akcji jest wsparcie sprzedaży oraz wzmocnienie wizerunku marki Okocim. Obsługą promocji zajmie się firma marketing services Euro RSCG Marketing House. Promocja polega na tym, że konsumenci z fragmentów obrazka zamieszczonych na butelkach piwa muszą ułożyć całość. Akcją promocyjną objęto półlitrowe butelki Okocim Mocne oraz Okocim Jasne Pełne. Browar będzie promował akcję za pomocą materiałów POS. Ich kreacją zajęła się agencja Brand Line. Działania skierowane do konsumentów ruszą 15 lipca br. i potrwają dwa miesiące. (JD)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,