M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

BBDO wygrała budżet wody Aquafina produkowanej przez Pepsi

Serwis Dzienny | 11 lipca 2003, 00:00

Koncern Pepsi Cola North America wybrał należącą do grupy Omnicom agencję reklamową BBDO Worldwide z Nowego Jorku do obsługi wartego...

Koncern Pepsi Cola North America wybrał należącą do grupy Omnicom agencję reklamową BBDO Worldwide z Nowego Jorku do obsługi wartego 34 mln dol. budżetu wody Aquafina. Oddziały agencji z Los Angeles i San Francisco były odpowiedzialne za wprowadzenie wody na rynek w 1998 r. Przez ostatni rok brand był obsługiwany przez należącą także do Omnicom spółkę Element 79 & Partners z Chicago. W przetargu brała także udział agencja DDB Worldwide z Nowego Jorku. BBDO jest odpowiedzialna za wart 264 mln dol. budżet napojów produkowanych przez Pepsi takich jak: Pepsi Cola, Diet Pepsi, Mountain Dew, Code Red i Vanilla Pepsi. W 2002 r. wydatki na reklamę wody Aquafina wyniosły 33,9 mln dol., a w pierwszym kwartale br. wyniosły one 2,7 mln dol. (źródło: TNS Media Intelligence/CMR). Agencja Element 79 nadal obsługuje napój Gatorade produkowany przez Pepsi. Brand Lipton Tea jest obsługiwany przez agencję J. Walter Thompson z Nowego Jorku. ("Advertising Age")

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,