“Wysokie Obcasy”, dodatek dla kobiet “Gazety Wyborczej”, od ostatniej soboty przez najbliższych 15 tygodni ukazuje się ze specjalną wkładką “National Geographic Society”. Wkładka ma tytuł “Wspaniały, dziki świat” i jest cyklem przedstawiającym zwierzęta świata. Wkładka jest wspólną inicjatywą “Gazety Wyborczej” i wydawnictwa G+J RBA, wydawcy “National Geographic” w Polsce. W ocenie G+J “Gazeta Wyborcza” jest “świetnym partnerem do rozpropagowania marki ÇNational GeographicČ”. “Wyborcza” i “Wysokie Obcasy” mają, wg oceny przedstawicieli G+J, bardzo podobną grupę targetową co “National Geographic”. G+J zdobywa także w ten sposób kolejnych prenumeratorów dla “NG”. Zamieszczenie wkładki z logo słynnego towarzystwa uatrakcyjnia z kolei ofertę czytelniczą “Wyborczej” i jest dla dziennika ciekawym pomysłem promocyjnym. “Wysokie Obcasy” dzięki wkładce przyciągają kolejnych odbiorców i nabierają rodzinnego charakteru. Polska edycja “National Geographic” startuje w poniedziałek, 27 września w nakładzie 500 tys. egz., w cenie 5 zł, w objętości 200 stron. (KP)