Kraj

Społeczna misja "Integracji" w parze z kolorem

Dwumiesięcznik "Integracja" wyraźnie zmienił się po pięciu latach od debiutu. Pismo ma misję społeczną i humanitarną. Skierowane jest do osób...

Dwumiesięcznik “Integracja” wyraźnie zmienił się po pięciu latach od debiutu. Pismo ma misję społeczną i humanitarną. Skierowane jest do osób niepełnospawnych, ich rodzin, opiekunów. Tytuł pisma wskazuje na potrzebę integracji ludzi zdrowych z niepełnosprawnymi, których jest w Polsce ponad 5 mln. “Integracja” stała się magazynem w pełni kolorowym. Zmieniono też szatę graficzną pisma. Zwiększono objętość z 48 do 56 stron. Pismo utrzymuje się dzięki pomocy wielu firm i instytucji, np. papier pochodzi z darowizny, a druk jest dotowany. Wydawnictwo liczy na reklamodawców. Tematyka pierwszych reklam jest związana ze środowiskiem niepełnosprawnych. (KP)