Kraj

Kowalik-Miklaszewski awansuje, a Dobrzyński odchodzi z IM

Jarosław Kowalik-Miklaszewski awansował na stanowisko account directora domu mediowego Initiative Media Warszawa i będzie odpowiedzialny za obsługę koncernu Unilever Polska....

Jarosław Kowalik-Miklaszewski awansował na stanowisko account directora domu mediowego Initiative Media Warszawa i będzie odpowiedzialny za obsługę koncernu Unilever Polska. Jego poprzednie stanowisko to group media manager. Awans Jarosława Kowalika-Miklaszewskiego jest związany z odejściem z Initiative Media Warszawa Radosława Dobrzyńskiego – deputy media directora, który zajmował się ostatnio obsługą Unilevera. Jarosław Kowalik-Miklaszewski rozpoczął pracę w Initiative Media Warszawa w połowie ubiegłego roku, a wcześniej przez sześć lat pracował w domu mediowym Starcom, obsługując między innymi firmę Polkomtel. Jak powiedziała Małgorzata Grzyb, dyrektor mediów w Initiative Media Warszawa, Dobrzyński odszedł z agencji, ponieważ otrzymał bardzo atrakcyjną ofertę z innej firmy. W dniu wczorajszym Dobrzyński nie był uchwytny. Dobrzyński rozpoczął pracę w domu mediowym Initiative Media w lipcu 2002 r. Od początku pracy zawodowej był związany z agencją reklamową Saatchi & Saatchi i domem mediowym Zenith Media. Przez pewien czas był dyrektorem generalnym Zenith Media, wcześniej piastował w tej firmie stanowisko media directora. Przez kilka lat zarządzał budżetami reklamowymi koncernu Procter & Gamble. (PR)