Zagranica

McDonald's instaluje bezprzewodowy internet w swoich restauracjach

Koncern McDonald's podjął decyzję, że będzie udostępniał klientom w swoich restauracjach i barach szybki bezprzewodowy dostęp do internetu w technologii...

Koncern McDonald’s podjął decyzję, że będzie udostępniał klientom w swoich restauracjach i barach szybki bezprzewodowy dostęp do internetu w technologii wi-fi. W pierwszej kolejności technologia taka ma być testowana w jednej z restauracji McDonald’sa w San Francisco, a następnie w lokalach sieci w Chicago i Nowym Jorku. “Jako pierwsi na świecie zaproponowaliśmy restauracje typu “drive-thru”, choć wielu mówiło, że ludzie nie będą korzystać z tego typu obiektów. Jako pierwsi wprowadziliśmy do naszej oferty zestawy śniadaniowe, choć również wiele osób wątpiło, czy klienci będą z tego korzystać, teraz stały się one bardzo popularne. Naszą dewizą jest dawać konsumentom to, czego potrzebują. Szybkość i wygoda obsługi to nasz wizerunek. Szybki i wygodny dostęp do internetu w naszych restauracjach pasuje do tego” – mówi Greg Waring, dyrektor ds. rozwoju McDonald’s. Przy okazji uruchomienia testów pierwszej sieci dostępowej wi-fi w San Francisco McDonald’s we współpracy z agencją public relations DuDell zorganizował szeroko zakrojoną akcję PR-ową skierowaną nie tylko do dziennikarzy i mediów zajmujących się rynkiem FMCG, ale również do osób zajmujących się zagadnieniami IT. Przy instalacji sieci dostępowych wi-fi w swoich lokalach McDonald’s współpracuje z firmą Wayport (dostawcą usługi) oraz z Intelem, który odpowiada za stronę technologiczną przedsięwzięcia. Według deklaracji przedstawicieli McDonald’sa i Intela obie firmy planują wspólne działania marketingowe mające promować i popularyzować technologię bezprzewodowego dostępu do internetu wi-fi w Stanach Zjednoczonych. (“BrandRepublic”)