Kraj

Nowa jakość poligraficzna, papier i layout "Życia Warszawy" jesienią br.

"Życie Warszawy" od jesieni zmieni layouty grzbietu głównego i swoich dodatków. W niektórych przypadkach będą to zmiany bardzo widoczne, w...

“Życie Warszawy” od jesieni zmieni layouty grzbietu głównego i swoich dodatków. W niektórych przypadkach będą to zmiany bardzo widoczne, w innych kosmetyczne. Wraz ze zmianą szaty graficznej “Życie Warszawy” podniesie jakość poligraficzną i jakość papieru. Od sierpnia dwukrotnie zostanie zwiększona objętość dodatku sportowego. Dom Prasowy Sp. z o.o., wydawca “Życia Warszawy” analizuje różne warianty promocji dziennika jesienią br. Brane są pod uwagę formy standardowe i niestandardowe, które Dariusz Piekarski, prezes zarządu Domu Prasowego, Sp. z o.o., określił jako “bardzo potrzebne” w okresie, gdy ze swoimi promocjami ruszą dwa nowe dzienniki Axel Springer Polska i Agory SA. “Życie Warszawy” prowadziło w ub.r. kampanię wizerunkową, którą przygotowała agencja reklamowa Tuba. Dariusz Piekarski powiedział, że Dom Prasowy miał z nią zawartą umowę terminową do marca br., po czym zaczął współpracę z agencją reklamową Paralotna, która w ubiegłorocznym konkursie ofert na obsługę “Życia Warszawy” zajęła drugie miejsce po Tubie. Z Paralotną prowadzone były i będą do jesieni br. działania prosprzedażowe. (KP)