Kraj

Nowe osoby i nowe obowiązki w Grupie Reklamy G+J Polska

Do Grupy Reklamy w G+J Polska dołączyły dwie osoby z Marquard Media - Katarzyna Młyńska i Ewa Zawadzka-Stępniak. Obie panie...

Do Grupy Reklamy w G+J Polska dołączyły dwie osoby z Marquard Media – Katarzyna Młyńska i Ewa Zawadzka-Stępniak. Obie panie zajmowały się sprzedażą reklam we wszystkich tytułach Marquarda (“Cosmopolitan”, “CKM”, “Playboy”, “Shape” i “Voyage”). W G+J Katarzyna Młyńska wzmocniła strukturę sprzedaży miesięcznika “Claudia”, a Ewa Zawadzka-Stępniak tygodnika “Gala”. Natomiast Piotr Jeziorowski od 1 lipca objął stanowisko automotive managera (“Glamour”, “Claudia”, “Gala”, “Naj”, “Rodzice”, “Moje Mieszkanie”, “Moje Gotowanie”). Wcześniej pracował w strukturach “Gali” na stanowisku advertising brand managera. Elżbieta Hołubka, zastępca dyrektora Grupy Reklamy i Marketingu G+J, powiedziała: “Poszukujemy optymalnych rozwiązań. Wszelkie zmiany w Grupie Reklamy zorientowane są na ciągłe polepszanie obsługi naszych partnerów reklamowych. Liczymy, że dzięki takim zabiegom stale będziemy osiągać najlepsze na rynku wyniki w pozyskiwaniu reklam”.