Kraj

SCA Hygiene wprowadza na rynek nową linię wkładek Libresse

Firma SCA Hygiene Products wprowadziła nową linię higienicznych wkładek - Libresse Freshness Everyday. Nowa seria składa się z trzech rodzajów...

Firma SCA Hygiene Products wprowadziła nową linię higienicznych wkładek – Libresse Freshness Everyday. Nowa seria składa się z trzech rodzajów produktów: Micro, String oraz So Slim. Jak powiedziała Magdalena Wesołowska, category manager w SCA Hygiene Products, produkt kierowany jest do kobiet w wieku 15-30 lat. Nowa linia będzie wspierana kampanią reklamową we wrześniowych wydaniach magazynów “Glamour”, “Cosmopolitan” i “Shape”. Adaptację reklamy prasowej przygotowała agencja GRM. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy HMS Carat. Producent przeprowadzi także akcje samplingowe produktów w magazynach “Cosmopolitan” i “Shape” oraz kampanię w internecie. “Nie planujemy w tym roku większych działań reklamowych” – powiedziała Wesołowska. Nowe produkty marki Libresse będą dostępne w sprzedaży w ciągu kilku najbliższych tygodni. Sugerowana cena produktów wynosi odpowiednio: Micro – 6,99 zł, String – od 3,49 do 4,99 zł i So Slim – 6,99 zł. Według danych producenta udział marki Libresse na rynku wkładek higienicznych wynosi ok. 5 proc. (JD)