Kraj

Polymus BTL promuje Woolite Perła w hipermarketach

W największych sieciach hipermarketów na terenie całego kraju trwa promocja gamy produktów środków do prania tkanin delikatnych. Woolite Perła firmy...

W największych sieciach hipermarketów na terenie całego kraju trwa promocja gamy produktów środków do prania tkanin delikatnych. Woolite Perła firmy Reckitt Benckiser. Cotygodniowe działania (piątki, soboty i niedziele) opracowane oraz realizowane przez agencję marketing services Polymus BTL rozpoczęły się z początkiem lipca i potrwają do połowy sierpnia br. Działania promocyjne dotyczą całej gamy produktów Woolite Perła ze szczególnym naciskiem na trzy nowe odmiany produktu: Modern Fibres, White i Color. Podstawowe cele ogólnopolskich działań to informowanie klientów o nowościach w gamie produktów Woolite Perła oraz zwiększenie sprzedaży marki. Grupę docelową stanowią kobiety ze średnim i wyższym dochodem, w wieku 20-49 lat, dbające o siebie i swoje ubrania. Mechanizm promocji prowadzonej przez Polymus BTL opiera się na animacji sprzedaży oraz premiowaniu zakupu torbą plażową. Woolite Perła jest liderem na rynku środków do prania tkanin delikatnych w Polsce. Udziały wartościowe marki za okres styczeń-kwiecień 2003 wynosiły ponad 50 proc.