Kraj

Organizacja dyrektorów kreatywnych ma działać w ramach SAR

Przeprowadzone drogą mailową głosowanie, podczas którego zapaść miała decyzja o przynależności instytucjonalnej powoływanej do życia organizacji dyrektorów kreatywnych, zakończyło się...

Przeprowadzone drogą mailową głosowanie, podczas którego zapaść miała decyzja o przynależności instytucjonalnej powoływanej do życia organizacji dyrektorów kreatywnych, zakończyło się decyzją większości o utworzeniu jej w ramach Stowarzyszenia Agencji Reklamowych (SAR) w Polsce. Podczas spotkania zorganizowanego na początku lipca br. wśród dyrektorów kreatywnych nie było w tej kwestii zgody. Mailing przeprowadzany przez SAR skierowano do wszystkich uczestników pierwszego spotkania, które odbyło się na początku czerwca br. Wzięli w nim udział dyrektorzy kreatywni: Jakub Kamiński (Brain), Marcin Mroszczak (Corporate Profiles DDB), Przemek Bogdanowicz i Maciek Kowalczuk (G7), David Millingen (Grey Worldwide Warszawa), Darek Zatorski (Leo Burnett Warszawa), Leszek Kwiatkowski (Lowe GGK), Damir Brajdić (McCann-Erickson), Michał Sorówka i Paweł Nowakowski (NoS/BBDO), Michał Nowosielski (Publicis), Kot Przybora i Iwo Zaniewski (PZL), Jacek Szulecki (Saatchi & Saatchi) oraz Jarek Wiewiórski (Soda). Obok nich do wzięcia udziału w głosowaniu zaproszono wszystkich dyr. kreatywnych pozostałych agencji reklamowych należących do SAR. Czternastu z nich opowiedziało się za utworzeniem organizacji w ramach SAR, jeden był temu przeciwny, zaś pozostali nie odpowiedzieli na maile. Na 5 sierpnia br. zaplanowane zostało spotkanie, podczas którego omawiane będą kwestie statutu, członkostwa itp. Wtedy też zostanie wybrana nazwa dla nowej organizacji. Przypomnijmy, że kilka tygodni temu grono dyrektorów kreatywnych zadecydowało o konieczności powołania do życia nowej organizacji grupującej twórcow polskiej reklamy. (AMS)