Kraj

Eskadra BTL realizuje kampanię marketing services dla marki Żywiec

Agencja Eskadra BTL przygotowała kampanię marketing services promującą markę Żywiec (Grupa Żywiec SA). Kolejna edycja działań pod nazwą "Żywieckie Muzeum...

Agencja Eskadra BTL przygotowała kampanię marketing services promującą markę Żywiec (Grupa Żywiec SA). Kolejna edycja działań pod nazwą “Żywieckie Muzeum Humoru” prowadzona będzie do początku października br. Kampania obejmuje m.in. przygotowanie ekspozycji związanej z polskimi komediami filmowymi, komiksem i humorem. Uruchomiono też kino letnie wyświetlające codziennie polskie komedie i pub Żywiecki. Działania marketing services połączone są z konkursami dla osób odwiedzających ekspozycję, kino lub pub. Działania prowadzone będą w czterech miastach: Gdańsku, Krakowie, Wrocławiu i Zakopanem. Partnerami kampanii są firmy: Hewlett-Packard, Wydawnictwo Egmont i Polska Agencja Prasowa. Budżet kampanii nie został ujawniony. (PM)