Niemiecka supermodelka Heidi Klum będzie bohaterem najnowszej kampanii reklamowej kolejkcji ubrań marki Pringle. Zastąpi tym samym Sophie Dahl, która nawiązała współpracę z konkurencyjną marką Burberry. Za odświeżenie marki Pringle i przygotowanie nowej strategii marketingowej firmy odpowiedzialna jest obecnie Kim Winser, wcześniej związana z firmą odzieżową Marks & Spencer. Reklamy marki Pringle wykorzystywały poprzednio wizerunek popularnego golfisty Nicka Faldo. Wśród tzw. celebrities brandu znajdują się także Madonna i David Beckham. Wybór Klum jest nieprzypadkowy. Prowadzona z jej udziałem w tym roku kampania reklamowa sieci sklepów odzieżowych Hennes & Mauritz (H&M) zakończyła się pełnym sukcesem. Wielbiciele modelki zrywali eksponowane plakaty reklamowe i wynosili do domów. Sieć H&M odnotowała w tym okresie wysokie wzrosty sprzedaży. (“BrandRepublic”)