Kraj

Migut Media SA będzie obsługiwał Laboratorium Kolastyna SA

Dział Usług Marketingu Bezpośredniego firmy Migut Media SA podpisał z producentem kosmetyków Laboratorium Kolastyna SA dwie umowy: o administrowaniu i...

Dział Usług Marketingu Bezpośredniego firmy Migut Media SA podpisał z producentem kosmetyków Laboratorium Kolastyna SA dwie umowy: o administrowaniu i przetwarzaniu danych oraz o realizacji akcji wysyłkowych. Umowa o przetwarzaniu danych zakłada przekazanie firmie Migut Media administrowania konsumencką bazą danych Laboratorium Kolastyna. “W naszej bazie danych znajdują się dane naszych najwierniejszych konsumentów – uczestników programu lojalnościowego. Ponieważ ich grono systematycznie rośnie, postanowiliśmy przekazać administrowanie bazą i przetwarzanie danych wyspecjalizowanej firmie zewnętrznej” – mówi Irena Iwasiewicz, dyrektor marketingu w Laboratorium Kolastyna SA. Firmie Migut Media SA powierzono kompleksową opiekę nad przekazaną bazą – od stworzenia struktury bazy danych, poprzez normalizację, standaryzację oraz reduplikację rekordów, aż po kontakty z Generalnym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych. “Spoczywa na nas bardzo odpowiedzialne zadanie połączenia kilku istniejących dotąd oddzielnie baz danych w jedną spójną bazę pozwalającą na segmentację i identyfikację najbardziej wartościowych konsumentów produktów Laboratorium Kolastyna. Jestem przekonany, że w ten sposób Laboratorium Kolastyna stanie się administratorem jednej z najlepiej sprofilowanych w Polsce baz danych konsumentów kosmetyków” – wyjaśnia Łukasz Gierdalski, key account manager w Migut Media SA. Druga podpisana umowa ceduje na Migut Media SA realizację działań komunikacyjnych z uczestnikami programu lojalnościowego Laboratorium Kolastyna SA. Obejmują one m.in. pakowanie i wysyłkę materiałów promocyjnych do uczestników programu lojalnościowego. “Mamy nadzieję na rozwój współpracy z Laboratorium Kolastyna – myślę tutaj przede wszystkim o doradztwie strategicznym w zakresie komunikacji z uczestnikami programu lojalnościowego” – dodaje Łukasz Gierdalski.