Kraj

Agencja DSK może przejąć kompleksową obsługę Panasonica w Polsce

Agencja reklamowa DSK może przejąć kompleksową obsługę firmy Panasonic w Polsce. Obecnie Panasonic jest związany umową z agencją reklamową Gruppa...

Agencja reklamowa DSK może przejąć kompleksową obsługę firmy Panasonic w Polsce. Obecnie Panasonic jest związany umową z agencją reklamową Gruppa 66/Ogilvy. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MindShare Polska. “Niewykluczone, że zakres naszej współpracy z agencją reklamową DSK powiększy się” – powiedziała Klaudia Głowacka z działu marketingu firmy Panasonic Polska. Jacek Domański, dyrektor generalny i współwłaściciel agencji DSK, potwierdził, że trwają rozmowy na temat fullserwisowej obsługi Panasonica przez jego agencję. Agencja DSK rozpoczęła współpracę z firmą Panasonic przy okazji wygranego przez nią przetargu na opracowanie kampanii reklamowej kina domowego Panasonic. Film reklamowy jest w trakcie produkcji. Agencja zajmuje się również planowaniem i zakupem mediów dla tego projektu reklamowego. Według danych Expert Monitora Panasonic wydał na reklamę w ubiegłym roku 12 mln zł, a od stycznia do czerwca 2,8 mln zł. Główną część tych wydatków pochłonęły kampanie reklamowe telewizorów, kina domowego, kamer cyfrowych i radioodtwarzaczy. (PR)