Kraj

Grey Worldwide Warszawa wzmacnia serwis strategiczny

Hubert Czaplicki objął stanowisko strategic plannera w agencji reklamowej Grey Worldwide Warszawa. Poprzednio pełnił tę samą funkcję w agencji reklamowej...

Hubert Czaplicki objął stanowisko strategic plannera w agencji reklamowej Grey Worldwide Warszawa. Poprzednio pełnił tę samą funkcję w agencji reklamowej Euro RSCG New Europe. Wzmocnienie działu strategii wiąże się ze zmianami, jakie zachodzą w funkcjonowaniu agencji. Do tej pory zadania natury strategicznej były realizowane przez dział obsługi klienta. Grey odchodzi obecnie od tego modelu, tworząc dział strategiczny. “Zwycięstwo w kilku ważnych przetargach na obsługę budżetów reklamowych w tym roku skłania nas do zaoferowania klientom bardziej wnikliwych niż dotąd analiz strategicznych” – mówi Maciej Lipski, client service director Grey Worldwide Warszawa. Agencja pozyskała w tym roku m.in. budżety OBI, Grupy Żywiec SA czy Novartis Poland. (JP)