Kraj

Metsa Tissue Sales wprowadza do swojej oferty nowe produkty Lambi

Firma Metsa Tissue Sales wprowadza do swojej oferty papierowe ręczniki i chusteczki higieniczne Lambi. W kwietniu br. na polskim rynku...

Firma Metsa Tissue Sales wprowadza do swojej oferty papierowe ręczniki i chusteczki higieniczne Lambi. W kwietniu br. na polskim rynku pojawił się pierwszy produkt tej marki – papier toaletowy. “Kompletujemy aktualnie całą linię produktów tej marki” – mówi Robert Wieczorek, dyrektor ds. marketingu w Metsa Tissue Sales. Nowe produkty Lambi będą podobnie jak papier toaletowy skierowane do aktywnych i świadomych rodzin z dziećmi do 12. roku życia, ceniących wysoką jakość, radość i szczęście w życiu. Wprowadzeniu ręczników kuchennych i chusteczek higienicznych Lambi towarzyszyć będzie akcja promocyjna skierowana do detalistów. Za zakup tych produktów otrzymają oni nagrody rzeczowe. Ponadto wprowadzeniu towarzyszą materiały POS (m.in. plakaty, standy, hangery i wobblery). Kampania reklamowa Lambi w mediach będzie miała miejsce od września do listopada br., głównie w telewizji i prasie kobiecej. Jej celem będzie poinformowanie konsumentów o nowej marce. Materiały reklamowe będą adaptacją materiałów z kampanii na rynkach europejskich. Koncern jest obsługiwany reklamowo przez agencję Seven Advertising. Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii reklamowych spółki zajmuje się dom mediowy SPC House of Media. (PU)