Akcja wspierania kart płatniczych MasterCard prowadzona jest pod hasłem “Morze Bezcennych Chwil”. Została przygotowana przez dział event marketingu MRM Momentum, który opracował scenariusz, reżyserię i scenografię oraz zajmuje się organizacją eventów. Projekt ten jest jednym z elementów kampanii mającej na celu edukację konsumentów w zakresie korzystania z kart kredytowych MasterCard. Pierwsza z cyklu imprez odbyła się w miniony weekend na plaży przy hotelu Amber w Międzyzdrojach (wzięło w niej udział ok 5 tys. osób). Stanęło tam letnie kino pod gołym niebem, wcześniej na scenie były występy muzyczne. Kolejne nadmorskie pokazy odbędą się w sierpniu, m.in. we Władysławowie i Sopocie. Turyści mogą na miejscu uzyskać informacje o przygotowanych atrakcjach oraz wskazówki na temat korzystania z kart kredytowych MasterCard. Informacje na ten temat zawierają też ulotki rozdawane kilka dni przed imprezą. (AMS)