Kraj

Wydawnictwo IDG zaoferowało nowe usługi poprzez SMS

Wydawnictwo International Data Group Poland SA zaoferowało swoim czytelnikom dostęp do zasobów archiwalnych wszystkich tytułów prasowych oraz udział w konkursach,...

Wydawnictwo International Data Group Poland SA zaoferowało swoim czytelnikom dostęp do zasobów archiwalnych wszystkich tytułów prasowych oraz udział w konkursach, plebiscytach i głosowaniach poprzez SMS. Dodatkowo czytelnicy mogą skorzystać z kolekcji gadżetów do telefonów komórkowych, w tym z dzwonków, logo gier JavaT oraz animacji. Obsługą wszystkich czasopism oraz witryn internetowych należących do International Data Group Poland SA IDG w zakresie technologii SMS-owych zajmie się firma One-2-One. “Z jednej strony chcieliśmy wyjść naprzeciw potrzebom naszych użytkowników i wprowadzić znaczące udogodnienia, takie jak opcja błyskawicznego dostępu do unikalnych na polskim rynku zasobów archiwalnych czasopism (“Computerworld”, “NetWorld”, “CXO”, “GameStar”). Z drugiej chcieliśmy zaoferować naszym czytelnikom dodatkowy element rozrywki. Stąd właśnie pomysł wykorzystania SMS-ów, które są jednocześnie jednym z bardziej dostępnych i precyzyjnych narzędzi komunikacji” – powiedział Dariusz Sokołowski, szef sprzedaży online w wydawnictwie International Data Group Poland SA IDG. Zgodnie z zawartą umową czytelnicy będą mogli sięgać do zasobów archiwum International Data Group Poland SA IDG oraz brać udział w konkursach i głosowaniach poprzez SMS. Jednocześnie na stronach internetowych poszczególnych tytułów wydawnictwa IDG zostaną zamieszczone galerie gadżetów do telefonów komórkowych takich jak: logosy, dzwonki oraz grafiki i animacje. Te same kolekcje pojawią się także w drukowanych wydaniach miesięczników “PC World Komputer”, “Kina Domowego” oraz “GameStar”. “Cieszymy się, że zaufało nam kolejne tak duże i prestiżowe w swoim segmencie wydawnictwo. Korzystanie przez International Data Group Poland SA z usług One-2-One jest dla nas tym cenniejsze, iż jest swoistego rodzaju świadectwem, że nasze zaplecze technologiczne oraz możliwości, jakimi dysponujemy, są w stanie sprostać oczekiwaniom jednego z największych wydawnictw zajmujących się nowymi technologiami w Polsce” – powiedział Sławomir Komiński, manager działu prasowego w One-2-One.