Kraj

Puchalska została nowym szefem reklamy w Egmont Polska

Katarzyna Puchalska została nowym szefem biura reklamy wydawnictwa Egmont Polska. Zastąpiła na tym stanowisku Katarzynę Krzywińską, której dalsze plany zawodowe...

Katarzyna Puchalska została nowym szefem biura reklamy wydawnictwa Egmont Polska. Zastąpiła na tym stanowisku Katarzynę Krzywińską, której dalsze plany zawodowe nie są znane. “Pisma skierowane do małych konsumentów to doskonałe medium reklamowe coraz częściej doceniane przez reklamodawców” – mówi Katarzyna Puchalska. “Kolejna fala badania Maluchy realizowanego przez SMG/KRC pokazuje, że dzieci i młodzież są coraz bardziej atrakcyjnym odbiorcą reklam. Mają one duży wpływ na decyzje dotyczące zakupów dokonywanych przez swoich rodziców oraz same dysponują coraz większym budżetem na własne wydatki” – dodaje. Puchalska od 1995 r. pracowała w biurze reklamy “Twojego Stylu”, od 1996 r. w biurze reklamy Edipresse (“Życie Gospodarcze”), od kwietnia 1996 r. była związana z Grupą Wydawniczą “Infor” początkowo jako szef działu reklamy “Gazety Prawnej”, później jako dyrektor biura reklamy wydawnictwa Infor. Egmont jest jednym z największych wydawców książek i prasy dla dzieci i młodzieży w Polsce. Wśród najlepiej sprzedających się tytułów znajdują się: “Kaczor Donald”, “Kubuś Puchatek”, “Disney i ja”, “Barbie”, “Witch”, “Księżniczka”, “Trzynastka”, “Wesołe Literki” i “Cybermycha”. Według danych wydawcy ich łączny nakład wynosi ponad 1 mln egzemplarzy. (JP)