Zagranica

Slazenger powraca do staromodnej estetyki swoich produktów

Producent odzieży i sprzętu sportowego Slazenger wprowadził na rynek linię produktów Slazenger Authentics, która nawiązuje do estetyki lat 70. Chodzi...

Producent odzieży i sprzętu sportowego Slazenger wprowadził na rynek linię produktów Slazenger Authentics, która nawiązuje do estetyki lat 70. Chodzi o buty do gry w tenisa i squasha. Na rynku w pierwszej kolejności pojawi się limitowana seria 100 par butów, która zostanie rozesłana do najpopularniejszych stylistów, muzyków i innych osób mających wpływ na kreowanie trendów w modzie. W sprzedaży powszechnej nowe buty Slazengera pojawią się na początku sierpnia br. Agencji reklamowej Kazoo Communications powierzono obsługę budżetu promocyjnego nowego produktu, który ma zostać przedstawiony jako marka nowej generacji. Na podobne zabiegi marketingowe zdecydowali się także inni producenci, m.in. Reebok (powrót do stylistyki lat 80.) i Nike (wprowadził na rynek klasyczne buty do gry w koszykówkę marki Converse). (“BrandRepublic”)