Kraj

Event PR nawiązał współpracę z austriacką firmą szkoleniową Telos

Agencja Event Public Relations podjęła decyzję o rozpoczęciu strategicznej współpracy z austriacką firmą szkoleniową Telos. Dzięki temu oferta agencji zostanie...

Agencja Event Public Relations podjęła decyzję o rozpoczęciu strategicznej współpracy z austriacką firmą szkoleniową Telos. Dzięki temu oferta agencji zostanie rozszerzona o nowy produkt – treningi i szkolenia prowadzone przez europejskich profesjonalistów. Event PR chce zainteresować klientów pakietami szkoleniowymi połączonymi z niekonwencjonalnymi imprezami turystki integracyjnej. Firma Telos działa na rynku europejskim i północnoamerykańskim, oferując swoim klientom szkolenia w zakresie: zarządzania organizacjami i kierowania ludźmi, komunikacji, języka i retoryki, motywowania pracowników, pracy zespołowej, optymalizacji procesów w miejscu pracy, lean production, new public management, change management, a także sprzedaży i organizacji pracy w przemyśle. Do jej klientów należą m.in.: Alcatel, Minolta, Sebring, Capital Bank, Rosendahl, Voest. Telos specjalizuje się w szkoleniu inżynierów i osób pracujących w przemyśle – z tej grupy pochodzi dwie trzecie klientów firmy. Pozostała jedna trzecia to firmy handlowe, banki i instytucje publiczne. Jak twierdzi John Adler, dyrektor generalny firmy Telos, najpopularniejszą formą szkoleń są treningi osobiste, zazwyczaj prowadzone w siedzibie klienta. Poprzedzają je starannie przygotowane wywiady, zarówno z osobami zlecającymi szkolenie, jak również uczestnikami szkoleń, mające na celu ich indywidualizuję oraz odniesienie do specyfiki i bieżącej praktyki danej organizacji. Prowadzone są także szkolenia językowe (głównie angielski), w których główny nacisk położony jest na wybrane najważniejsze aspekty komunikacji biznesowej. Event Public Relations chce zainteresować polskie firmy szkoleniami oferowanymi przez Telos – szczególnie w dziedzinie kształtowania wizerunku, komunikacji, sztuki prezentacji, retoryki, negocjacji, języka biznesu. Treningi – prowadzone w języku angielskim lub niemieckim – będą oferowane jako samodzielne zajęcia w siedzibie klienta bądź jako element wyjazdowych imprez motywacyjno-integracyjnych, w jakich specjalizuje się wydzielona komórka agencji o nazwie Eventur. W ostatnim czasie Eventur, posiadający państwową koncesję na działalność turystyczną i będący członkiem Polskiej Izby Turystyki, organizował imprezy tego typu dla Telekomunikacji Polskiej, GM Banku, a także firm Cash Back Polska i NextiraOne. Firma Telos również pragnie organizować za pośrednictwem Event PR szkolenia dla swoich austriackich klientów na terenie Polski. (JP)