Kraj

Toyota wspiera reklamą sprzedaż modelu terenowego Land Cruiser

Do końca października br. potrwa kampania reklamowa promująca samochody terenowe marki Toyota Land Cruiser. Jest to kampania prasowa obejmująca 17...

Do końca października br. potrwa kampania reklamowa promująca samochody terenowe marki Toyota Land Cruiser. Jest to kampania prasowa obejmująca 17 tytułów ogólnopolskich, m.in. “Newsweek”, “Przekrój”, “Playboy”, “National Geographic”, “Wprost”, “Politykę”, “Businessman”, “Auto Motor i Sport” oraz tytuły niszowe, m.in. “Przegląd Motorowodny”, “Żagle”, “Wokół koni”. Kampanię reklamową przygotowała agencja Saatchi & Saatchi, a za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Zenith Media. Działania reklamowe mają umocnić wizerunek marki Land Crusier w Polsce jako kultowego auta terenowego, którym można dojechać w najbardziej niedostępne miejsca. Skierowana jest do mężczyzn w wieku 35-60 lat, mieszkańców miast, ludzi o najwyższych dochodach, którzy jeżdżenie klasyczną limuzyną uznają za nudne i niepasujące do ich aktywnego trybu życia. (AMS)