Kraj

Agfa przygotowała kolejną edycję akcji promocyjnej Galeria Agfa

Agfa zorganizowała akcję promocyjną w ramach tzw. Galerii Agfa, która potrwa do 15 października br. "Klienci, którzy wywołają 5 filmów,...

Agfa zorganizowała akcję promocyjną w ramach tzw. Galerii Agfa, która potrwa do 15 października br. “Klienci, którzy wywołają 5 filmów, otrzymają kubek z rysunkiem znanego artysty” – mówi Ewa L. Skibińska, account manager w obsługującej Agfę agencji public relations Sigma International Poland. Przygotowaniem promocji firma zajęła się we własnym zakresie. Akcja, która rozpoczęła się w drugiej połowie lipca br., jest skierowana do stałej grupy docelowej Agfy, czyli osób w wieku 17-70 lat z naciskiem na osoby w wieku 18-49 lat. Firma od kilku lat prowadzi Galerię Agfa. Co roku w jej ramach są wydawane kubki z pracami polskich artystów plastyków takich jak Szymon Kobyliński, Wiktor Zin, Franciszek Starowieyski, Andrzej Pągowski czy Jan Młodożeniec. Kubki mają charakter kolekcjonerski i trafiają m.in. do znanych polskich postaci (m.in. aktorów). Ponadto są także dostępne na aukcjach internetowych i w akcjach promocyjnych. W 2003 r. Agfa przygotuje dwa nowe kubki – jeden z nich z rysunkiem Edwarda Dwurnika. (PU)