Kraj

GE Bank Mieszkaniowy nawiązał współpracę z Mediaedge:cia

Centrala holdingu WPP poinformowała o nawiązaniu współpracy przez GE Bank Mieszkaniowy z polskim oddziałem domu mediowego Mediaedge:cia (biuro przy ul....

Centrala holdingu WPP poinformowała o nawiązaniu współpracy przez GE Bank Mieszkaniowy z polskim oddziałem domu mediowego Mediaedge:cia (biuro przy ul. Puławskiej). Agnieszka Szadkowska, p.o. dyr. działu sprzedaży i marketingu GE Bank Mieszkaniowy, odmówiła udzielenia komentarza w tej sprawie. Nie wiadomo, czy budżet mediowy banku został pozyskany w wyniku przetargu. W ub.r. GE Bank Mieszkaniowy współpracował z agencją reklamową Proinwest Art Meritum, domem mediowym Media Planning oraz agencją interaktywną Digital One. Firmy te przygotowały i zrealizowały kampanię reklamową wspierającą sprzedaż nowego produktu w portfolio banku – kredytu konsolidacyjnego. W 2002 r. wydatki reklamowe GE Banku Mieszkaniowego w mediach sięgnęły kwoty ok. 270 tys. zł (radio i prasa). W ub.r. bank przeprowadził także wespół z serwisem finansowym Expander kampanię reklamową, w której wydatki na media zamknęły się w kwocie ok. 480 tys. zł (prasa). W pierwszej połowie 2003 r. GE Bank Mieszkaniowy wydał na reklamę w mediach (radio i prasa) ponad 300 tys. zł (źródło: Expert Monitor). (JP)