Kraj

Ströer przygotowuje jesienną ofertę i kończy inwestycje w metrze

Firma reklamy zewnętrznej Ströer przygotowuje się do opracowania jesiennej oferty handlowej. Jej szczegóły mają zostać zaprezentowane na początku września br....

Firma reklamy zewnętrznej Ströer przygotowuje się do opracowania jesiennej oferty handlowej. Jej szczegóły mają zostać zaprezentowane na początku września br. Jedną z nowości ma być dywersyfikacja cen billboardów (format 5,04×2,38 m) w zależności od miasta, w którym są zlokalizowane. “Zamierzamy zróżnicować ceny i przyporządkować je wybranym grupom miast. W każdej z nich koszt wynajmu powierzchni ekspozycyjnych będzie zależał od kosztów dotarcia do konsumentów w danym mieście” – mówi Janusz Malinowski, prezes zarządu Ströera. Według szacunków firmy w pierwszej połowie 2003 r. średnia cena wynajmu billboardu na potrzeby jednomiesięcznej kampanii reklamowej wynosiła ok. 500 zł. W nowej ofercie handlowej Ströera mają się także znaleźć pierwsze zapisy dotyczące wprowadzania standardu dwutygodniowej ekspozycji plakatów reklamowych zamiat dotychczasowej jednomiesięcznej. Firma zamierza upowszechnić to rozwiązanie, począwszy od stycznia 2004 r. Jednocześnie zmierza ku końcowi realizacja planu inwestycyjnego dotyczącego warszawskiego metra, gdzie siecią nośników reklamowych administruje spółka zależna Ströera – AIPA Polska. System został uzupełniony o 80 dwustronnych nośników typu citylight poster (format 1,8×1,2 m) montowanych przy zejściach na perony (nad nimi mają pojawić się podświetlane logo metra). Obecnie ich sieć liczy ponad 260 powierzchni ekspozycyjnych. Nowe konstrukcje zostały wyprodukowane przez brytyjską firmę Robell. Nie wiadomo jednak, w jaki sposób poszerzona sieć będzie sprzedawana klientom firmy, trwają bowiem prace nad stworzeniem ostatecznej oferty. (JP)