Kraj

McDonald's Polska rozpoczyna promocję i wprowadza nowy produkt

Sieć restauracji McDonald's Polska rozpocznie 1 sierpnia br. promocję "Złote ze słomki". "Jej celem będzie zwiększenie sprzedaży McZestawów, zwiększenie różnorodności...

Sieć restauracji McDonald’s Polska rozpocznie 1 sierpnia br. promocję “Złote ze słomki”. “Jej celem będzie zwiększenie sprzedaży McZestawów, zwiększenie różnorodności ofertowej i zapewnienie zabawy gościom” – mówi Krzysztof Kłapa, rzecznik prasowy firmy. Promocja, której grupą docelową są młodzi dorośli, potrwa do 25 września br. Łączna pula nagród w promocji wyniesie 1 mln zł w gotówce. Ponadto do wygrania będą także produkty McDonald’s. Klienci będą mogli odbierać nagrody do 31 października br. Każdy klient, który kupi McZestaw, otrzyma słomkę promocyjną umożliwiającą wygranie nagrody. Kampania reklamowa związana z promocją będzie miała miejsce od 1 do 21 sierpnia br. w TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TVN Siedem, Discovery i Animal Planet. Przygotowaniem promocji i kreacją reklam zajęła się agencja reklamowa Corporate Profiles DDB, natomiast planowaniem i zakupem mediów dom mediowy Optimum Media OMD. Od początku sierpnia br. w ofercie sieci znajdzie się także nowy produkt – Kalafiorki, czyli kawałki kalafiora w panierce z sosem majonezowym. (PU)