Kraj

Iwanicki kierownikiem nowego działu badań i analiz w Bauerze

Pisma popularne Wydawnictwa Bauer mają własny nowy dział badań i analiz, który pracuje w ramach działu reklamy. Kierownikiem nowo utworzonej...

Pisma popularne Wydawnictwa Bauer mają własny nowy dział badań i analiz, który pracuje w ramach działu reklamy. Kierownikiem nowo utworzonej komórki został Paweł Iwanicki, związany z Bauerem od końca 2001 r., który poprzednio zajmował w firmie stanowisko specjalisty ds. analiz. W dziale badań i analiz pism popularnych Bauera pracuje w tej chwili w sumie trzyosobowy zespół. Paweł Iwanicki skończył socjologię na UMCS w Lublinie. W mediach pracuje od 5 lat. Zaczynał w Marquard Media w dziale reklamy “Cosmopolitan”, a później również “CKM”. Pracował także w Wirtualnej Polsce oraz w wydawnictwie DeAgostini Polska. (KP)