Zagranica

Konsumenci żądają pozostawienia hasła "Beanz Meanz Heinz"

W publicznej debacie Heinz pyta Brytyjczyków, czy są za utrzymaniem sloganu reklamowego "Beanz Meanz Heinz", który pojawił się na angielskim...

W publicznej debacie Heinz pyta Brytyjczyków, czy są za utrzymaniem sloganu reklamowego “Beanz Meanz Heinz”, który pojawił się na angielskim rynku w 1967 r. Ponad 40 tys. nostalgicznie nastawionych Brytyjczyków w ciągu dwóch pierwszych tygodni miesięcznej debaty odpowiedziało na sondaż. 90 proc. z nich głosowało za utrzymaniem sloganu. W następnej kampanii reklamowej przygotowanej przez Leo Burnett Worldwide hasło zostanie unowocześnione. Skróceniu ulegnie zdanie: “Milion gospodyń domowych każdego dnia podnosi puszkę fasolki i mówi: Beanz Meanz Heinz”. Slogan wykreowała poprzednia agencja reklamowa Heinza Young & Rubicam. W Wielkiej Brytanii Heinz ma 66 proc. rynku fasolki w sosie pomidorowym, wartego 270 mln dol. (“AdAge Global”)