Zagranica

Firmy Sports Authority oraz Gart Sports łączą się i szukają agencji

Producent asortymentu sportowego - firma Sports Authority, numer jeden wśród amerykańskich firm tego sektora - rozpoczyna przetarg, który ma wyłonić...

Producent asortymentu sportowego – firma Sports Authority, numer jeden wśród amerykańskich firm tego sektora – rozpoczyna przetarg, który ma wyłonić agencję reklamową odpowiedzialną za odświeżenie kreacji przygotowywanych dla tej firmy. Agencje zabiegają o budżet w wysokości 90 mln dol. Firma Sports Authority mająca swoją siedzibę w miejscowości Fort Lauderdale dotychczas współpracowała z lokalną agencją WestWayne. Obecnie Sports Authority finalizuje mariaż z firmą Gart Sports Co. – numerem dwa w tym sektorze w Stanach Zjednoczonych. Gart Sports ma swoją siedzibę w Englewood, tam też będzie siedziba nowej połączonej firmy. Kompania będzie po połączeniu mieć 385 sklepów w 45 amerykańskich stanach. Firma Gart Sports do tej pory współpracowała z niezależną agencją Kelly, Scott & Madison. Wydawała na reklamę w mediach 69 mln dol., a Sport Authority – 13 mln dol. (dane TNS Media Intelligence/CMR). (“Advertising Age”)