Kraj

Nowe stanowisko szefa reklamy "Businessmana", promocje magazynu

Business Press, wydawca m.in. "Businessman Magazine", utworzył nowe stanowisko szefa działu reklamy tego tytułu. Objął je Adam Feldman, który pracuje...

Business Press, wydawca m.in. “Businessman Magazine”, utworzył nowe stanowisko szefa działu reklamy tego tytułu. Objął je Adam Feldman, który pracuje w dziale reklamy Business Press od blisko 5 lat. Dorota Tymińska zaczęła natomiast pozyskiwać reklamy do “Projektu Dom i Biuro”, drugiego tytułu Business Press, do tej pory obsługiwanego przez jednego handlowca – Małgorzatę Romanowską. Jak powiedziała Iwona Poklewska-Kuczyńska, dyrektor całego działu reklamy Business Press, celem zmian jest wzmocnienie pozycji tytułów wydawnictwa oraz motywowanie pracowników jego działu reklamy. W zespole kierowanym przez Adama Feldmana pracują także Małgorzata Cichecka i Katarzyna Gapińska. Agnieszka Niburska, specjalista ds. public realtions Business Press, poinformowała, że wydawnictwo intensyfikuje działania promocyjne wokół “Businessman Magazine”. Jest on już promowany na warszawskich tramwajach (od lipca). Przeprowadzanych jest też więcej działań typu BTL (wysyłka miesięcznika, promocja na targach i na konferencjach). Aktywniejsze będą działania promocyjne w prasie, w szczególności w prasie branżowej. Od sierpnia “Businessman” wrócił do czatów na kontrowersyjne tematy, np. wczoraj na Onecie odbył się czat wokół redakcyjnego materiału o legalizacji prostytucji. Według Agory Monitoring wpływy reklamowe brutto “Businessman Magazine” za I półrocze br. wyniosły ok. 5,2 mln zł, a rok wcześniej w tym samym czasie – 6,5 mln zł. (KP)