Zagranica

Diageo wybrał agencje do obsługi dwóch swoich budżetów

Koncern spirytusowy Diageo zdecydował się na konsolidację swoich budżetów reklamowych na tzw. działania marketingowe za przyzwoleniem, których obsługę powierzył agencji...

Koncern spirytusowy Diageo zdecydował się na konsolidację swoich budżetów reklamowych na tzw. działania marketingowe za przyzwoleniem, których obsługę powierzył agencji US Concepts z Nowego Jorku. Agencja będzie odpowiedzialna za działania dotyczące marek produkowanych przez Diageo North America i Diageo-Guinness USA w większości stanów. Oddzielnie firma Schieffelin & Somerset, joint venture Diageo i LVMH Moet Hennessy Louis Vuittion, importera i dystrybutora luksusowych alkoholi i win, odnowiła kontrakt z oddziałem marketingowym CoActive Marketing Group. Agencja CoActive będzie odpowiedzialna za skierowane do konsumentów działania samplingowe oraz organizację eventów i imprez promocyjnych dotyczących 20 brandów, włączając w to takie marki jak: Smirnoff, Smirnoff Ice Triple Black, Captain Morgan, Baileys Irish Cream, Guinness, Harp, Red Stripe, Johnnie Walker, Hennessy, Tanqueray, Grand Marnier, Moet & Chandon oraz Dom Perignon. Warunki finansowe obu tych umów nie zostały ujawnione. (“Advertising Age”)