Kraj

McCann-Erickson współautorem najnowszej kampanii społecznej PCK

Polski Czerwony Krzyż (PCK) rozpoczyna kampanię społeczną na rzecz bezpieczeństwa dzieci na drogach w związku z rozpoczynającym się we wrześniu...

Polski Czerwony Krzyż (PCK) rozpoczyna kampanię społeczną na rzecz bezpieczeństwa dzieci na drogach w związku z rozpoczynającym się we wrześniu br. rokiem szkolnym. Głównym bohaterem działań reklamowych ma być postać misia Finli (towarzystwo ubezpieczeniowe FinLife SA jest jednym ze sponsorów kampanii). Kampania będzie prowadzona pod hasłem: “Miś Finli mówi: Zwolnij! Niech nasze aniołki zostaną na ziemi”. Budżet akcji wynosi ok. 1,7 mln zł. Idea podjętych działań została opracowana wspólnie przez PCK i agencję reklamową McCann-Erickson Polska (agencja zajęła się także organizacją castingu dzieci, sesji zdjęciowej, postprodukcją). W kampanii reklamowej wykorzystane zostaną nośniki reklamy zewnętrznej. Za jej planowanie odpowiada firma Phoenix Media. Plakaty pojawią się na nośnikach Cityboard Media (400 ekranów 6×3 m), Town & City (200 tablic 504×238 cm) i Euro AWK (300 tablic 504×238 cm). Druku reklam podjęła się firma Print & Display. Akcji udzieliły wsparcia także Coca-Cola Beverages i Pharma Marketing. Działania reklamowe potrwają przez sierpień i wrzesień br. Prawdopodobnie w kampanii wezmą udział także inne media. Swój udział zapowiedziało Polskie Radio Program 1 (PR1), TVP1 oraz firmy inernetowe ClickAd i Discipline Media. Badania przeprowadzi instytut badawczy TNS OBOP. (JP)