Kraj

PTK Centertel potwierdza przesunięcie budżetów do Grey Warszawa

Operator telefonii komórkowej PTK Centertel potwierdził wcześniejsze informacje na temat przesunięcia większości budżetu strategii i kreacji reklamowej z agencji Upstairs...

Operator telefonii komórkowej PTK Centertel potwierdził wcześniejsze informacje na temat przesunięcia większości budżetu strategii i kreacji reklamowej z agencji Upstairs Young & Rubicam do Grey Worldwide Warszawa. “Nie zrezygnowaliśmy definitywnie z usług Upstairs Y&R. Nadal współpracujemy i będziemy z nimi współpracować. Natomiast obecnie ciężar obsługi budżetu reklamowego przesuneliśmy do Greya, gdyż zaoferował nam znacznie ciekawsze pomysły kreatywne i rozwiązania niż Upstairs Y&R” – twierdzi Jacek Kalinowski, rzecznik prasowy PTK Centertel. Jego zdaniem rezultaty osiągnięte podczas współpracy z dotychczasową agencją wiodącą nie były w pełni zadowalające i to zadecydowało o zmianach. Nie ujawnia informacji na temat kierunku korekt, jakie zajdą w strategiach komunikacji reklamowej PTK Centertel. Wiadomo, że podczas przygotowań założeń nowej polityki reklamowej dla firmy polski oddział agencji reklamowej Grey wspierał strateg z niemieckiej agencji Grey Dusseldorf – Volker Neuhaus. Upstairs Young & Rubicam pracował jako wiodąca agencja reklamowa PTK Centertel od 2001 r. Agencje Grey Worldwide Warszawa, Scholz & Friends Warszawa i Testardo-Bates realizowały jedynie wybrane projekty reklamowe (w przetargu w 2001 r. brały także udział agencje Publicis i Corporate Profiles DDB). Z nieoficjalnych informacji wynika, że w wyniku wprowadzonych przez PTK Centertel zmian w 25-osobowym zespole Upstairs Y&R, który zajmował się pracą dla tego klienta, pracę w agencji straciło 14 osób. (JP)