Kraj

"Skarb Kibica" - specjalne wydanie "Magazynu Sportowego"

Dzisiaj do kiosków trafiło wydanie specjalne "Magazynu Sportowego" (wydawnictwo Marquard Sport Media) - "Skarb Kibica" - poświęcone jesiennej rundzie rozgrywek...

Dzisiaj do kiosków trafiło wydanie specjalne “Magazynu Sportowego” (wydawnictwo Marquard Sport Media) – “Skarb Kibica” – poświęcone jesiennej rundzie rozgrywek polskiej ligi piłkarskiej. “Magazyn Sportowy” to piątkowy dodatek dzienników sportowych Marquarda: “Dziennika Sportowego”, “Przeglądu Sportowego”, “Tempa” i “Sportu”. Wydanie “Skarbu Kibica” wspiera kampania reklamowa w telewizji (przy wiadomościach sportowych w TVP1, TVP2 i TVP3) oraz w radiu (RMF FM, sieci Radia WAWa i sieci 24 rozgłośni regionalnych). Kreację, planowanie i zakup mediów na potrzeby tej kampanii przygotowało wydawnictwo we własnym zakresie, produkcją spotów zajęła się agencja ŁukaszFilm z Warszawy. “Skarb Kibica” ukazał się w nakładzie 337 tys. egzemplarzy, cena wynosi 4,5 zł. Wraz z ukazaniem się tego wydawnictwa rusza nowa gra – Komórkowy Menedżer Piłkarski, którą wydawnictwo zorganizowało wspólnie z Canal Plus (właścicielem wyłącznych praw do transmisji spotkań Polskiej Ligi Piłki Nożnej) i firmą PixZell. Gra opiera się na realiach I Ligi Polskiej Piłki Nożnej. Wysyłając SMS-a pod numer 7211 o treści LIGA START, można zostać menedżerem wirtualnej drużyny piłkarskiej. Gra wyróżnia się wśród innych gier sportowych – zdaniem wydawnictwa – znacznie szerszymi możliwościami, uczestnicy mogą komunikować się zarówno przez SMS, jak i przez specjalny portal www. Można również sprawdzić swoje umiejętności, wyzywając na pojedynek innych menedżerów. Na najlepszych graczy czekają nagrody: m.in. odtwarzacze DVD, rowery górskie i okulary firmy Ray-Ban. Zwycięzca rundy jesiennej otrzyma skuter marki Peugeot. (MB)