Kraj

Euro RSCG New Europe przygotowała najnowszą kampanię Peugeota 206

Euro RSCG New Europe przygotowała najnowszą kampanię reklamową Peugeot 206 pod hasłem "On czarujący, ona atrakcyjna". Celem kampanii jest przekonanie...

Euro RSCG New Europe przygotowała najnowszą kampanię reklamową Peugeot 206 pod hasłem “On czarujący, ona atrakcyjna”. Celem kampanii jest przekonanie potencjalnych klientów, że Peugeot 206 stał się bardziej dostępny dzięki atrakcyjnej cenie, i zachęcenie klientów do odwiedzenia salonów Peugeot. Kampania potrwa do 31 sierpnia br. W prasie ukazywać się będzie reklama “On czarujący, ona atrakcyjna”. Ogłoszenie prasowe podkreśla atrakcyjność modelu oraz wyjątkowo korzystną cenę jego wersji podstawowej. W telewizji i kinie emitowany będzie 30-sekundowy spot “Rzeźbiarz” (który otrzymał nagrodę specjalną dziennikarzy w czasie tegorocznego festiwalu reklamy w Cannes) z planszą informującą o cenie samochodu. Dealerzy Peugeot otrzymają także komplet materiałów promocyjnych. Reklama prasowa oraz materiały promocyjne zostały przygotowane przez Euro RSCG New Europe. Spot reklamowy “Rzeźbiarz” został wyprodukowany w sieci Euro RSCG i adaptowany przez agencję Euro RSCG New Europe. Mediami zajął się Brand & Media OMD. W kampanii wykorzystano: telewizję (TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TVN Siedem, TV4, TVN24, Discovery, Animal Planet, Hallmark), kino oraz prasę (“Gazeta Wyborcza”). (JP)